Berg och dalbana


Finns så mycket som åker runt i mitt huvud. Jag vet varken ut eller in längre. Mitt humör går i vågor, som en jäkla berg och dalbana. Visst tycker jag om att åka berg och dalbanor, men inte med känslor. Igår var jag le bitch. Arg och lättirriterad, i förrgår, nere och deppig. Idag är det bättre, men fortfarande inte så bra som jag önskar att det vore. Kan tänkas att det är för att jag snart ska ha dödsveckan och har lite släng av pms. Förhoppningsvis blir livet och dagarna lite ljusare snart.

Kan tänkas att det är annat som påverkar min sinnesstämmning, dvs att jag snart ska åka till riksgränsen och att det är saker som oroar mig. Saker som jag egentligen inte borde fundera så mycket på, men det blir väl lätt så.. när man har så mycket ledig tid på dagarna.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, och hur jag ska formulera mig. Hoppas verkligen att allt går vägen, vad det än må vara. Vistelsen i riksgränsen kommer nog lära mig ett och annat. Uppskatta det liv jag har och de människor jag har runt omkring mig. Att inte ta någon för givet och att livet innehåller både med och motgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback