Söndag


Hmm, what to say? Helgen är till ända, precis som många andra helger. Hur den har varit? Mja, helt okej Lugn, och tyvärr ganska tråkig. Händer inte mycket just nu. Jag sitter mest bara och räknar ner. Om 11 dagar är jag på väg, och nu börjar nerverna gräla med mig. Humöret går verkligen i vågor. Ena sekunden är jag förväntansfull och i nästa vill jag bara lägga mig under täcket och gömma mig. Lite separationsångest kanske?

Har börjar spåna lite över vad jag ska ha med mig. Har även funderat lite över grejer som jag kanske borde inhandla och fixa innan avfärd. Borde bland annat formatera datorn, men först ska jag fixa alla aeromixskivor jag har. Har ett nytt CDcase som måste fyllas, det betyder att jag bara har 110 skivor kvar tills det är fullt.

Nu ska jag krypa till kojs, har mycket viktiga grejer som måste göras imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback