Peppskiva


Jag har gjort en egen peppskiva som jag sitter och lyssnar på just nu. Lite Cob, sabaton, rammstein, kat dluna m.m. Försöker peppa mig själv lite. Det måste till och med jag göra ibland. Om en vecka har jag anlänt till riksgränsen. För varje dag kommer jag ett steg närmare jobb i fjällen. Mina tankar är för tillfället lite överallt och ingenstans, if it makes any sense?

Jag måste börja leva mer efter, lev varje dag som om det vore din sista. Dags att leva lite on the wild side, you only live once. Så, det är vad jag ska göra. Jag ska inte oroa mig för morgondagen, utan jag ska bara leva för nuet. Idag, nutid, presens. Sedan kanske inte det alltid blir som man velat eller hoppats på, men what the heck.. allt kan inte gå vägen jämt. Man måste ha lite motgångar för att uppskatta det positiva i livet. yes, så från och med idag, fredag den 23/1 2009 ska jag bara leva livet. (I know, jag har sagt det så många gånger förut, men nu ska jag verkligen försöka!) Inge mer framtidsångest, eller oroa sig över småsaker.

Det som händer, det händer! That's it.. Mer kärlek åt folket, pusstjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback