Alla hjärtans dag, once again


Lördag och snart dags för jobb. Hoppas på lite mer folk ikväll än igår.. Från kl 22 var det dött. Imorgon är det jobb mellan 14-19 som gäller, sedan är det dags för vårt första personalmöte.

Har hunnit en sväng till riksgränsen idag och tränat lite i deras gym. Riktigt skönt må jag säga! Lär blir ett antal svängar dit nu under säsongen. Ska försöka ta igen de förlorade musklerna, haha. Och LITE peppad jag är inför kommande torsdag. Då är det premiär i riksgränsen, så jag och nathalie hade tänkt traska dit efter hon slutat jobba. Kan bara bli roligt! Tänkte även ta ett litet premiäråk på fredagen, och om jag inte är helt sliten tänkte jag även åka lite lördagen också. Sen blir det gymma i allafall tre gånger den kommande veckan. Japp!

Alla hjärtans dag idag. 7 år sedan.. Ännu ett år har passerat. Tiden bara flyger iväg, men den läker inte alla sår. På något konstigt sätt börjar jag känna mig lite gammal. För sju år sedan var jag ynka 13 år. Men alla hjärtans dag är inte bara något jag associerar med negativa saker. Det är även en dag då människor tummen ur arslet och delar med sig av kärlek. (dock lite onödigt med en sådan, jag tycker att man ska dela med sig av sin kärlek alla dagar på året). Måste man ha en speciell dag för det? Well, jag tänkte passa på att skicka en massa kramar till alla mina nära och kära. Spread some love!

Sedan tycker jag att någon ska hälsa på mig snart! Mami? Mina bröder? Someone?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska tjata på din bror så vi kan komma upp, skulle vara skitkul! KRAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback