I shouldn't, but I do it anyway


Borde egentligen inte sitta här, men jag gör det ändå. Finns ingenting att göra, so what to do? Snart är denna arbetsdag slut, och usch vad jag längtar. Jag tror att morgondagen blir en bra dag, en riktigt bra dag. Funderar om jag ska stiga upp riktigt tidigt och träna. Får ta och fundera på det. Annars händer det inte mycket i mitt liv, som vanligt. Jobb, träna, äta och sova. Det är ingredienserna för ett no-life-life, Och det riktigt absurda och jävliga är att jag trivs helt okej med det.. i alla fall just nu. Men jag vill att det snart ska börja hända saker, riktigt spännande händelser. Men, det lär väl stå rätt still ett tag till. Jag skulle nog nästan kunna säga till vilket datum också, jajjemen. Den 21/11! Om jag inte få förlängt, vilket jag inte riktigt tror och vågar hoppas på. Då blir man bara besviken när det skiter sig. Bättre att förvänta sig det sämsta, så går man ut ur matchen som vinnare ändå.

Är mycket jag vill hinna med innan jag börjar plugga. En längre resa, en språkresa till spanien eller italien, tågluff, jobba utomlands.. Ja, det är mycket som lockar, men det är mycket som håller mig kvar här.. Både på ont och gott. Men jag har tänkt fortsätta leva mitt liv som jag gör nu i en månad till, sedan får jag ta det som det kommer. Imorgon får jag kanske träffa M en sväng. Saknar han riktigt mycket. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback