December


Så har det övergått till december.. den andra december till och med. Det betyder att det är 22 dagar kvar till julafton. Med andra ord, dags att börja inhandla julklappar. Inte riktigt min starka sida men det ska nog gå bra. Efter allt julfirande åker jag nog på en sista minuten någonstans, dvs om jag inte har något jobb då. Vart jag hamnar vet jag inte, och inte heller hur länge.. Men jag behöver lite omväxling. Känns som att jag inte har så mycket till liv just nu, om vi bortser från korpenlivet. Jag söker jobb överallt! Jag är så uttråkad på dagarna så det finns inte. Jag vill göra någonting, det spelar ingen roll vad. Ahh, kliar i fingrarna. Får helt enkelt ta på mig mer pass på korpen, om det ens är möjligt

Ikväll blir det korpenliv och afrodansande, som vanligt. Sedan morgonspin på torsdag och spin 60 på fredag. Till helgen har jag ingenting planerat. Jag var sugen på att gå ut och dansa lite, men vi får se hur det blir med det..

Mycket som har surrat runt i mitt huvud. Har tänkt och funderat mycket och till slut kunde jag inte hålla mig. Man får väl helt enkelt se vad som händer och hoppas på det bästa. Ta dagarna som de kommer, typ. Skulle kunna skriva ner så mycket.. men jag tror jag lämnar det så. Är nog inte så många som förstår innebörden ändå.

Kommentarer
Postat av: e

måh, saknar inte du också dansen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback