Dagens pass

Idag blev det bröst och biceps med grabbarna. Passet började med bröst. Min sämsta muskelgrupp, enligt mig iallafall. Det är iallafall den tråkigaste! Jag var låg (hormonell) och trött. Kände att jag ville skippa pwon på morgonen, vilket jag också gjorde. Kanske inte var den smartase idéen av mig, men så kan det vara. Alla har vi dåliga dagar. Idag var min dåliga dag, träningsmässigt sett. Gick ändå hyfsat trots att jag var off. Kunde dock inte köra alla övningar på biceps. Tråkigt!! Jag som älskar att pumpa biccar. Jag fick nöja mig med 3 övningar, vilket ändå är helt okej. Har lyckats sträcka något på utsidan av vänster ben vid knäskålen när jag hade mitt aerobicpass igår. Inte så lyckat. Har även fått ont i höger handled. Troligtvis efter tricepspasset för någon dag sedan. När man tränar med Fredde får man vara beredd på att bekänna färg och lyfta vikter man inte trodde att man kunde eller överhuvudtaget trodde att man orkade. Det har hänt lite sedan jag bestämde mig för att ge mig f-n på att bygga lite massa. Den första bilden är tagen den 26/11 och den andra är tagen den 7/7. Det är nästan 8 månader mellan bilderna.. Se och avgör själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback