Inne på vecka 3

Min andra arbetsvecka hamnade på 67 timmar, den första på 64. Jag har med andra ord att göra. Idag har jag utbildning kl 13.00 - 16.30, så idag har jag fått sova ut. Gryyymt skönt då jag har stigit upp tidigt nästan varje dag de senaste två veckorna! Jag är ingen morgonmänniska men måste jag stiga upp tidigt så gör jag det.
Annars så har jag ätit min frukost i sängen och nu tänkte jag fortsätta slöa tills klockan slår 11.00. Det förtjänar jag. Hade jag haft min snowboard hade jag gärna tagit ett åk eller två, men nu är det ju så att jag har blivit avstulen den. Japp, så kan det gå. Jag var rätt arg och förbannad när jag märkte det men nu har jag börjat släppa den incidenten. Har beställt en ny som förhoppningsvis kommer innan helgen :). Idag kommer börjar även en ny tjej på jobbet. Tror det kommer bli riktigt roligt då vi båda är rätt lika varandra.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback