Händelserik helg


Hade en mindre bra dag förra veckan, eller åtminstone början på dagen.. där av det trevliga inlägget. Det gick dock över när jag tog en promenad i det fina vädret! Ibland behöver man påminna sig själv: Jag väljer vem jag vill vara i nästa sekund.. Nu är jag back on track, är dock fortfarande lite omotiverad att sitta vid en dator för att skriva rapporter.

Helgen har varit väldigt trevlig
. I fredags hade jag spinning, sedan traskade jag till Challenge och åt middag med ett gäng trevliga tjejer. Lördag morgon tog jag min snowboard och körde till kåbdalis, söndag blev det en kort skotertur innan det var dags att köra hem igen för ett spinningpass. Det har med andra ord varit en ganska händelserik helg. Har till och med hunnit med att se en film! Nu ska jag ta mig lite kvällsmat, läsa lite sen sooova i skönsängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback