Yes!


Måste ge cred till min studiegrupp.. Ni är ett roligt gäng! :) klockan 10.00 infann jag mig hos ceddan för att göra färdigt en studieuppgift. Kring tolvsnåret var det färdigt! Skönt! Har hunnit med att va till frissan. Måste ju se någorlunda representativ ut bilden som ska upp på korpens vägg. Klockan 18 är det fotografering, 19.00 spin basic 60.. som ska filmas. Woopidooo! Får la se hur det går ;) Imorgon är det freitag. Inga planer ännu. Ska iallafall ta en rejäl sovmorgon.. Sedan har jag step och core kl 16.15. Gött moooos.. mindre trevligt att jag är lite förkyld. Nu ska jag dansa av mig lite i vardagsrummet!! :D

Kommentarer
Postat av: ceddan

Men vi är juh ändå kingar! fysjutton va snygg du va idag babe! jag tappa nästan hakan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback