Tisdag


Nu är jag igång, for real.. (hoppas jag). Har jobbat idag, 16-19. Duktiga jag! Har även hunnit med att styrketräna med min karl. Det blev rygg och biceps. Maklyft, latsdrag med brett grepp, latsdrag med smalt, framåtlutad hantelrodd, bicepscurl med ez-stång och vridande (?) bicepscurl med hantel. Nu hoppas jag på träningsvärk imorgon. Funderar på hur jag ska göra med morgondagen. Har föreläsningar mellan 13.00 till 16.15. Problemet är: kommer de ge någonting och kommer jag lära mig något? Svår fråga det där..

Har föresten ätit riktigt god lunch och middag idag. Vi exprimenterade lite igår och gjorde kyckling med en sås av cantadou paprika/chili och tagliatelle. Satte även i soltorkade tomater! Gryyyymt gott! Nu ska jag dricka upp min jordgubbsproteinshake och sen hoppa i säääängen. Fick föresten en rolig förfrågan idag. Det har alltid funnits tankar på det, och nu kanske det blir verklighet ;) Tametusan, livet är allt bra ändå. Bortsett från att jag tappade mina nycklar idag, men hittade igen dom i repan på korpen. Lyckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback