Nytt år!


Så var vi inne i 2010! Nytt år nya mål som de flesta säger.. Mitt mål är att bli redo inför beach 2010. Sen hade jag lite planer på att försöka tjäna lite extra pengar till resor som jag gärna vill hinna med att göra. Har mycket distanskurser nu under våren och om jag är diciplinerad och gör bort uppgifterna så kanske jag kan dra iväg på en resa eller två. Skulle vara grymt roligt!

Vad har annars hänt den senaste tiden? Juldagen blev det partaj med ett gäng roliga människor.. Där efter drog vi till after xmas, som var långt ifrån lika roligt som förfesten och sällskapet. Varför ska man förstöra kvällen med att spela skitmusik? Nåja, dagen efter var det jobb som gällde. Var inte så där överpeppad, men jag gick dit och gjorde det jag skulle. Ledig den 27e, började om att jobba den 28e, 29e och 30e. Nyårsafton drog vill till kåbdalis där det blev nyårsbuffé i husvagnen och utgång en stund på puben. Nyårsdagen blev det att åkta bräda för första gången på några månader, och första gången i år. Bra start på 2010! Det var dock kallt som f-n, och blev inte lika många åk som jag hade önskat. Men kul var det! Igår åkte vi hemoch här sitter jag nu. Jag borde egentligen skriva på mina rapporter, men har skrivit 2½ sida på en och nästan 2 på den andra. Borde även packa, men har inte så mycket mer att packa ner.. Det kan jag kalla att vara ute i god tid. Imorgon bär det av till Egypten och Hurghada! Sköööönt!

När jag kommer hem drar skolan igång, besiktning av bilen och träningslivet påbörjas!


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Äsch jag tror inte min förra kommentar kom fram. Japp jag har kvar den, tur är väl det för nu börjar jag och "Lasse" ha det lite jobbigt.

had eni det bra i Egypten ??

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback