I have a cold!


Blääärgh, har drabbats av en förkylning.. igen. Jäkla immunförsvar! Nåja, nu är jag ledig i en vecka.. Oj vad jag ska njuta ;) Jag drömmer konstiga drömmar btw. För någon natt sedan drömde jag att jag hade partajat och kunde inte minnas vart jag hade varit kvällen innan eller vad jag hade gjort. Tur att jag inte är så mycket för att festa då! I natt drömde jag att jag var på stugan och krigade mot några som försökte ta över storbacken. Jag var jäkla bra på det iaf! Idag blir det stan en sväng med sandy och ikväll blir det lugna puckar precis som gårdagen. Jag och M såg en film, public enemies tror jag den hette. Inte så där jättebra. Var föresten på bio för två veckor sedan och såg avatar.. GRYMT BRA FILM! Se den!! Nu ska jag göra mig i ordning.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback