Måndag, det vanliga..


Sorry.. som vanligt har jag så mycket annat för mig att jag aldrig orkar sätta mig och blogga. För 3 veckor sedan åkte jag och min karl till Egypten. En vecka med all inclusive i hurghada. Det var riktigt skönt att åka iväg, men kändes inte som att jag kunde varva ner ändå.. Nog flög mina tankar iväg till skolarbete och annat. Därför är det grymt bra att vi har en kurs som heter arbetsmiljö och stress. Jag ska få lära mig att hantera stress på bästa sätt, så att jag sedan kan lära ut det till andra. Ni vet, stress är ett stort folkhälsoproblem! Har även påbörjat en kurs som heter hälsopyskologi. Det skulle kunna vara mer intressant och lärorikt.. mer än så behöver jag inte säga.

Annars tränar jag på som vanligt. Har väl börjat spåna på lite på vad jag vill ha ut av träningen.. men ska spåna vidare på det så återkommer jag. Har spinning på torsdag, och då ska det filmas.. ännu en gång. Får se om skivan vill fungera någon gång. Börjar misstänka att det är datorn det är fel på. Nåja, nu ska jag försöka göra annat.. typ studera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback