Onsdag


Helgen är över och det är redan onsdag. Tycker att helgerna passerar alldeles för snabbt.. Fredagens step och core gick riktigt bra, det kändes som det i varje fall. Kvällen bestod av födelsedags fest och jenk. Riktigt trevligt! Åkte dock hem ganska tidigt då jag skulle upp tidigt på lördagen. På lördagsmorgonen var de afro sedan tog jag det bara lugnt. Söndagen byggde jag och karln ihop lite ikeamöbler som han köpte lördagen. Hade även spinning, gick hyfsat bra! Nu är det plugg som gäller i två veckor fram.. Köpte ett par nya googles igår, ett par Dr Zipe. Riktigt grymma! Nu är jag redo för brädåkning :) Nu är det bara envinterjacka kvar!

http://www.prisjakt.nu/bilder/bild.php?p=268740&type=standard&size=140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback