Ett stort Grattis!


Grattis till min pojkvän som idag fyller 29 år! Puss ♥ (igår 8/10)

Idag har vi haft seminarium på uppgift 5 (inte för att det säger er så mkt). Gick rätt bra, även fast vi inte var så förberedda ;) Imorgon är det föreläsning i anatomi.. hade väl egentligen tänkt läsa igenom avsnittet.. men det har inte blivit så mycket av det då vi har haft besök hela kvällen av M's familj, min mami och hennes karl. Min bror och hans girlfriend hann också vara förbi. I helgen blir det lugna puckar, eller så lugnt som det kan bli. Fredag = step/core och sedan har jag lovat bort mig. Lördag = afro och plugg, söndag = spinning och plugg. Med andra ord, fullt upp!
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova lite.. är helt sluuut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback