Snart är det fredag igen!


Nu tänkte jag att det var dags att skriva en rad eller två, var ju som ett tag sen. Är inne på den andra veckan på den nya kursen, hälsopromotion fysisk aktivitet och kost. Det är väldigt intressant och lärorikt. Mycket nytt men även sådant som man kan sedan tidigare.. Tror den här kursen kommer vara otroligt givande och jag tror att jag kommer lära mig ännu mer. Längtar tilsl den dagen jag är färdigutbildad. Har redan nu börjat spåna på lite olika drömmar jag har..

Upphakningen övergick til förkylning och har nu återgått till en upphakning. Snart har jag haft den i tre veckor. På Måndag har jag tid hos en naprapat. Håller tummarna att det går bort efter det! Har blivit väldigt lugnt de senaste veckorna, vilket är både bra och dåligt. Eller dåligt är det inte, men tråkigt.. Därför ska jag styra upp något roligt nästa helg. Lördagen är det i varje fall medlemsfest med korpen. Kuuul! :)

Vad jag längtar tills min kropp vill fungera som den ska igen, jag vill hålla pass eller bara träna som vanligt. Men efter måndagen är jag förhoppningsvis tillbaka! Håller tummarna som sagt.. :) Snart dags för sängen. Är en dag imorgon också, och vem vet.. jag kanske bloggar lite mer ingående över vad som har hänt de senaste två veckorna. Typ ingenting, men ändå. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fest nästa helg då?! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback