HPB och fullt upp resten av helgen


Inge partaj ikväll, imorgon blir det däremot valdino och medlemsfest med korpen. Kul! Blir till och med uppvisning, step och afro ;) På morgonen blir det afro.. 10.00 för er som vill komma! Söndag jobb på bodéns. Igår och idag har vi haft HPB-utbildning. Så nu söker jag lite människor som jag får utföra det på! Annars har det varit en rätt lugn vecka.. I onsdags körde vi styrketräning med klassen. Det kändes redan samma dag, så ni kan ju tänka er hur det känns idag. Lite smärtsamt, inte lika mkt träningsvärk som jag hade väntat mig. Nu ska jag börja planera vad jag ska äta för middag.. lite senare blir det en sväng förbi kusinträffen och kanske hinner jag träna idag. :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Vi får ta det till veckan helt klart!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback