24 dagar kvar till julafton..


Monday och det händer inte allt för mycket hemma hos mig. Har hunnit med två svängar på korpen denna måndag. jag och min klasskompis Jessica gick igenom inför fyspasset nästa måndag och sedan har jag varit på styrkemix med Emma. Gött mos! Har även suttit och skrivit på min kostrapport, det går framåt.. tänkte försöka skriva den klart innan onsdagen.

Veckorna passerar så jäkla snabbt alltså. Förra helgen var det medlemsfest på korpen och våra lilla uppvisning gick bra. Måndagen var jag på stykemix med Emma, tisdagen styrketräning på helex.. Jäkligt kul att träna på skoltid! Inte så många som får göra det.. Torsdagen hade vi rörlighetsträning. Hur man ska stretcha och varför! ursprung och fäste så långt bort från varandra ger den bästa stretchen. På aftonen var det step 45 och core 30. Oj vad jag kände mig virrig, nåååja, så kan det vara. Hade även seminarium på etikuppgiften på fredagen. Väldigt intressant det här med människovärde och livssyn. Det är något man skulle kunna diskutera i en evighet. På eftermiddagen hade jag step/core.. Gick riktigt bra och det var grymt roligt! Jag börjar gilla step mer och mer. Lördagen var det afro.. Middag på strömnäs och bio på kvällen. Söndagen bestod av plugg och slappa. Kan behövas nu i dessa mörka tider så det är bara att passa på speciellt då julschemat snart börjar på bodéns.

Tänkte försöka tjäna lite pengar innan Egypten-resan i Januari. Jag och älsk ska dit.. myys! Borde väl göra som alla andra och julpynta lite i lägenheten. Då kanske man får lite julstämning iaf. När tusan ska snön komma? Nu ska jag fortsätta titta på CSI innan det är dags för sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback