Lördag


Blablabla, vad ska man skriva?
Det har inte hänt något vettigt den här veckan. Igår var jag och tränade. Blev en ganska kort vistelse. Sen blev det jobb från kl 16. En riktigt lugn kväll, vi stängde till och med tidigare. I torsdags var det party hos grannarna. För min egen del blev det nyktert.. Var en galen afton, haha! Kvällen innan det traskade vi upp till en stuga brevid skidbacken där vi var bjudna på fest. Det var nyktert som gällde den här aftonen också.

Utöver det har det blivit mycket altanhäng, men även lite midnattsåkning i tisdags. Tog med kameran och fotograferade lite.. föret var inte det bästa. Ganska hårt underlag men vädret var bra och solnedgången var fin.. Vi promenerade upp till en liten stuga där vi satt och drack lite varm choklad. Sen bar det av hem genom apelsinklyftan.. Gissar på att det var det sista åket för min del. :/

Har missat att skriva om förra veckan. Tisdagen var vi ut på grönan med evelinas mami, blev även några träningspass. Förra veckan var det NM och torsdagen avslutades på grönan där alla tävlande samlats. Skuburbian (?) stod för musiken. Tråkigt nog missade jag alla tävlingsdagar. Var grymt bra väder för att titta på tävlingen på torsdagen men jobbade förmiddag så vart ingenting utav det. Kanske nästa år?

Nu är det inte länge kvar tills jag åker hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback