Onsdag kväll och ingenting som händer här


Aloha! Det är onsdag kväll och jag ska snart göra mig i ordning för att gå och lägga mig och sova. Börjar tidigt imorgon.. 8.30, så behöver all sömn jag kan få. Tiden här har verkligen gått snabbt och på söndag är det tre veckor kvar tills jag åker hem till Piteå. Just nu är jag lite delad.. känns jobbigt att lämna de vänner jag har fått men samtidigt  känns det bra att komma hem till något mer rutinmässigt liv. Då syftar jag främst på att kunna träffa M när akänner för det och kunna träna när jag vill. Just idag mår jag ändå ganska bra. Förkylningen har lagt sig lite, hostar lite fortfarande men det går mot rätt håll. Annars har jag rätt många tankar som virrar runt i huvudet..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker inte om att vi ska åka från varandra :'(

2009-05-07 @ 16:41:27
Postat av: Kombiline

Välkommen tillbaka!

2009-05-08 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback