Solnedgång i norr


Slutade jobbet för ungefär 1 timme sen och sitter nu i evelinas säng med hennes dator i knät och en nathalie här bredvid. Hade planerat att boka min tågbiljett hem. Tungt.. Det har varit en fredag i lugnets tecken. Endast ett sällskap bokat på 5 pers, imorgon blir det förhoppningsvis lite mer fart och fläkt. Då har vi en grupp på 21 st och en på 8:a som har bokat bord. Sen jobb söndag och heldag måndag, sen är jag nästan ledig. Gött mos! Fick en kommentar i mitt förra blogginlägg där det stod att jag var välkommen tillbaka till kombiline. (?!) Då vet ni mer än vad jag vet.. Har inte fått veta om jag har jobb på ABB i sommar eller ej, men dom ringer väl kanske så småningom. Jag håller tummarna i varje fall! Nu tänkte jag vara lite social men först boka biljett..









Kommentarer
Postat av: Andreas

Vi har fått ut ett sånt där sommarfågelpaper och där står det att Therese Dahlberg ska börja jobba här på kombi från och med vecka 22 med förmiddag. Hoppas bara det inte är nått som är fel med det.

2009-05-10 @ 06:44:13
Postat av: Evelina

Jo, dagen var juh lugn men kvällen hemma blev juh mer givande ... ;) hehe

2009-05-10 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback