Sista måndagen imorgon!


Det är söndag vilket innebär att det är måndag imorgon. Sista måndagen, jippikayeey, sen är jag ledig två dagar.. Gött mos! Kanske ska påbörja packandet och städandet någon dag här framöver. Borde verkligen göra det! Denna söndag har varit precis som alla andra söndagar, ganska lugn och inte allt för spännande. A la carten igår blev lugn. Endast 4 ätande gäster :/ Tråkigt! Efter jobbet bar det av till grönan och dans, dans, dans! Det var fuuun! Fick köra en ganska cool bil också, en dodge ram.. Det var.. intressant, haha. Tänk att jonny lånade ut den, fråga är om jag hade gjort det?

Sen förstår jag mig inte riktigt på folk som inte kan acceptera och respektera att jag inte vill köra fler personer än tillåtet på en gång. Sure, kalla mig mes.. men jag vill inte bli av med körkortet eller riskera att någon blir skadad för att personen inte har något bälte på sig. Då kör jag hellre två gånger.. men det gick ju bra i slutändan och det blev två vändor och inte en. Och nej, polisen brukar inte vara här uppe speciellt ofta.. men man vet aldrig!

Nu tillbaka till filmen, Xmen - last stand.. Vi ses när vi ses! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback