Katterjåkk


Nu har jag kommit lite till rätta, både i min söta lilla lägenhet men även i katterjokk. Lär ta några dagar innan jag inser att jag faktiskt är här.. Coop konsum ligger precis under restaurangen så det är nära att gå och handla. Ska försöka ta lite kort, men tyvärr har jag inte sladden medmig, sedan glömde jag även min internetdosa. Jävligt smart! Men om någon tänkte hälsa på så får ni gärna ta den med er. Vad har annars hänt idag? Jag kom fram vid 12 ungefär, blev skjutsad till lägenheten och här sitter jag nu. Vi har även haft genomgång på restaurangen, vad som ska göras, vilken ordning osv. Ikväll har jag hängt med tjejerna i deras lägga och spelat kort, har haft hiskeligt trevligt och det blev väldigt mycket skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback