fucked up


Min rygg är riktigt fucked up. Vet inte riktigt vad jag har gjort, och vad själva problemet är. Det är i allafall jävligt irriterande och inte uppskattat alls. Jag hatar det! Har köpt voltaren så jag hoppas att det hjälper.. så ni som ogillar mig, ni kan ju vältra er i skadeglädje. Mig kvittar det. haha! Tänkte komma med en liten resumé över 2008. Var med om mycket samtidigt väldigt lite jämfört med vad jag egentligen skulle ha velat. Förstår ni? Vilket dilemma!

Nåja, 2009 är här och det blir förändringar på många plan. Snart har jag teori, halkbana och uppkörning. Sen bär det av till riksgränsen och jobb. När jag kommer hem? Have no fucking idea. Det blir då det blir. Jag ska sluta veela och bara göra. Man lever bara en gång, så man måste verkligen våga och ta vara på alla dagar som man får. Och jäävlar vad jag ska ta vara på alla dagar.

När ryggen slutar vara fucked up, då blir det träning, träning och träning. Snowboard, leva livet och ja, ha så roligt som jag bara kan. Tänkte börja redan ikväll, fast.. har ingen aning om vad man kan tänkas hitta på. Kanske gå ut? Kan tyvärr inte gå ut för att dansa, utan då blir det enbart den sociala biten.

But hey, det är ju roligt det med. Men först blir det efterrätt efter den mastiga trettondagsaftonmiddagen på lidis. Nu väntar jag bara på att all gravad lax ska sjunka ner, så att man får plats för lite efterrätt. Tror dock inte att det ryms så mycket mer, vilket egentligen inte gör så mycket.

Vad händer imorgon då? Kan ju inte träna.. och det känns jäkligt pissigt. Hade hoppats på en rejäl träningstart på 2009 med många pass innan riks, men verkar som att det inte alltid blir som man vill. Morgonspinningen har jag varit tvungen att byta bort. Eller jag blev inte tvingad, utan jag har gjort det valet själv. Jag vill att min rygg ska bli bra så snabbt som möjligt.

Annars blir det nog en rätt lugn vecka. På torsdag drar jag till sthlm och ska hänga med crack. Kommer bli fun as hell och det vet ni! (får se hur lugn den blir, hahah) Körlektion på onsdag and then? Inget jobbande, vad jag vet.. Hade varit skönt med lite jobb and some cash on the bank. Nu ska jag pyyysa, hare gött alla.

Lev varje dag som om den vore din sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback