Do you have facebook?


Ledig once again, och lika tråkigt som förra veckan, tyvärr. Sitter och tittar på ncis och surfar runt på olika sidor. Det går inte allt för snabbt men jag kan åtminstone sitta och surfa lite.

Hade egentligen velat jobba varje dag så mycket det bara gick, så man slapp tänka och fundera på annat. Bara göra sin sak för att sen gå hem och sova, för att några timmar senare vakna och gå till jobbet igen.

Evelina kom med en glad nyhet. Är visst någon som behöver hjälp till en fjällkiosk här, hade vart grymt att få jobba lite extra. Dötiden är verkligen ingenting jag gillar här uppe, men man får göra det bästa utav situationen. På torsdag öppnar backarna, så på fredag kanske jag tar mig ett åk eller två. Mitt mål är ju att kunna stå på brädan och inte göra så jäkla mycket akrobatiska konster på vägen ner. You ge the point. Annars trivs jag bra här, trivs på jobbet och med arbetskamraterna. Önskar bara att gymmet låg här och inte i riksgränsen.

Vill inte vara en pain in the ass, så att säga, men jag vill bara att du ska komma hit någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback