Vill vara ledig!


Snart dags för jobb och idag vill jag verkligen inte jobba.. jag är så pissless så att det finns inte. Blaaaargh! Det här är sista veckan för min del, men tror inte det blir full vecka. Kanske ska åka iväg på en minisemester med pojkvännen då han äntligen kan vara ledig några dagar, sedan känner jag bara för att vara ledig nu sista veckorna av sommaren. Jag tror jag behöver det. Blir två eller tre nätter skulle jag tro.

I fredags blev det Lulekalaset med karln. Hade väl egentligen tänkt dra till en av hans vänner innan vi gick ut på området, men då skulle vi vara tvungen att gå runt hela skiten, så vi gick ut på området på en gång. Lördagen blev det Piteå och grillning. Idag har jag tagit det ganska lugnt. Var förbi korpen en sväng och gick på mitt första BP-pass på länge. Gick ändå helt ok, bortsett från att mitt vänstra ben muppade sig. Nu måste jag göra mig redo för jobb. Jag är inte pepp! Sedan måste jag berätta att jag var och såg Harry P för några veckor sedan, och jag blev lite besviken. Har dock inte läst böckerna, och den är säkerligen bättre än filmen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback