Sundsvall


Sitter just nu på hotellet i Sundsvall och ska börja göra mig i ordning för middagen, men först champagne! Lite onyyttig känner man sig allt när man är på resande fot och äter ute varenda måltid,men jag får ta igen det när jag kommer hem.. Jag är så peppad inför hösten. Alla spinpass jag ska ha, afron och kanske aerobic så småningom. Sedan ser jag fram emot studierna, extrajobb (I hope), umgås med nya och gamla bekantskaper, hänga i luleå.. livet leker just nu! Jag är kär, glad och lycklig! ;) När jag kommer hem ska jag lägga in lite bilder från resan, de få jag har tagit. Ha det bra, vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej TEDEE!

Tagit bort min oestroem blogg orka inte =)

Ser du ska plugga, vad blir det ??

kram!

2009-08-12 @ 20:39:33
Postat av: tedee

Jag märkte det ;P Blir hälsovägledare i Luleå.. blir det plugg för dig? :)

Postat av: Evelina

Heeey! Vet du vad det roliga är? jag ska börja träna både spinning och afro här i arvika så jag kan lära mig hur man gör tills jag kommer upp till dig :) hihih :D Puss

2009-08-14 @ 10:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback