Mycket som händer just nu


Blir ingen sittning på lördag för min del.. Sista anmälningsdagen var i lördags, vilket hälften av klassen inte visste om.. tråkigt! Nåja, då har jag tid att flytta ut allting från förrådet och kanske till och med ur lägenheten. Längtar inte till flyttstädandet. Tycker inte om att städa! Hoppas att jag hinner träna innan jag åker till Piteå. Blir ingen utomhusfest ikväll heller, eftersom sista anmälningsdagen var i söndag eller måndags? Det visste inte heller halva klassen om.. Annars har jag mixat ihop en spinningskiva för första gången, alltså mixat så att låtarna går direkt efter varandra.. ingen tystnad. Känner mig ganska stolt. Måste dock göra en ny, för den första lät lite konstigt. Nu ska jag göra något vettigt innan jag går till bussen. Ha det bra alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback