Today is just another day


Bloggdags igen! Jobbade 10 till 20 idag och lugnare dag får man leta efter. Försökte hålla mig sysselsatt med att städa, diska and so on. Blev ingen rush som igår, thank god! Jag och evelajnen trodde att det skulle bli en lugn söndagkväll, men tji fick vi. Vid 18.30 kom några norrmän in och frågade om de fick göra ett långbord, och eftersom dom bara var 6-7 stycken svarade ja.. vad jag inte visste då var att 20 personer till skulle susa in i restaurangen kort där på. Så det blev inte ett långbord på 8 personer, nänä,  utan det blev ett långbord på 26 personer. Lugn kväll? Inte direkt. Nåja, det gick bra och på en halvtimme var all mat ute.

Självfallet blev det fint väder idag, den dagen då jag jobbar heldag. Of course!! Men vad gör man? Man hoppas på lika bra väder imorgon, om inte snäppet bättre. För imorgon är jag ledig och på onsdag också! Yeey!! Nu håller jag alla tummar, tår och händer för att det ska bli en dag i backen. Om jag får vakna på samma sätt som jag gjorde i morse, då blir jag lycklig. I morse vad blevjag däremot INTE lycklig. Klockan 07.00 tittade solen in genom fönstret. Jag tycker inte om att sova med solen i ögonen och lätt är det inte heller. Nu ska jag försöka deklarera färdigt sedan sova! Just ja, jag får tillbaka på skatten.. kanske en resa till hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback