Snart dags för sömn igen


Hahaha, sitter med nathalie och youtubar på kvarteret skatan. Pinsamt men ack så roligt! Från kl 22 till 24 hade vi inte en enda gäst.. Tråkigt, men ingen vill väl åka hit när det är sånt här pissväder. Har regnat konstant i flera dagar, och jag som hade hoppats att jag kanske skulle få åka lite bräda den här veckan.. verkar tyvärr inte bli någut utav det.

Trodde att jag började kl 16 idag, så ringer chefen kl 14 och frågar vart jag är.. bara att springa ner på jobbet och dra på sig arbetskläderna. Men nu har jag ett nytt schema, nu håller jag tummarna att det inte blir några ändringar igen. Eve och frida är i björkliden så jag sitter vid evelinas dator och lånar den, thanks! Men snart har jag lånat den färdigt.. måste trska hem och sova lite också. händer som sagt inte så mycket här.. Det öser ner och det enda man kan göra är att sitta inne och tråka.

Jag började fundera lite igår över min livssituation och vad som komma skall. Vad händer för min del?

Kommentarer
Postat av: evelinia

hahahah :) roligt att youtuba.. ^^ ;) LOL

i morron är det en heldag med mange :) Puss puss puss :)

2009-04-27 @ 01:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback