Ont i gumpen


Typiskt att det blev fint väder idag, speciellt då jag har gjort illa mig i gumpen. Råkade ramla igår när vi var ute och åkte, och gjorde en ganska rejäl vurpa. Gjorde väldigt ont och det gör det fortfarande. Kan inte riktigt sitta eller ligga ner, men det går bättre att stå upp. Gjorde även illa tummen :/ Är lite arg på mig själv.. Nu kommer jag missa flera dagars åkande. Men det som inte dödardet härdar, och det var ju en jäkla tur att jag inte bröt något. Nu hoppas jag bara att smärtan avtar så snart som möjligt och att svullnaden sätter sig lite.

Har fått besök av m, hans kompis och hans flickvän. Kul! Tyvärr så jobbar jag mest hela tiden, så har inte hunnit med att hänga med dom så mycket. Nu måste jag traska till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback