Grönan ikväll


Ikväll bär det av till grönan och white night. Har "sytt" ett par byxor av ett halvt genomskinligt lakan. Med "sytt" menar jag häftat ihop. Nathalie tyckte att det såg ut som en blöja, och jag kan inte annat än att hålla med. Haha! Har vart ledig idag och bara tagit det lugnt. Tog en liten sovmorgon sen har jag hängt med tjejerna. Mallanbrallan har slingat mitt hår och ska snart klippa luggen på mig om inte frida ska klippa. Blir nog bra i vilket fall som helst. Ooh, är ledig imorgon igen. Gött mos! Blir sova, mysa och kanske sova lite till.. om det är dåligt väder dvs. Om det är sol går jag till backen.. nu är det 1½ vecka sen, och jag har abstinens. :S

Håller tummarna på jobb, annars har jag ju halvtid en månad.. men det är nästan för lite kan jag tycka. Jag vill jobba mer än så. Har lite planer för sommaren som innefattar ett behov av pengar.. arvika och säffle ska få sig ett besök, sedan hoppas jag på en resa till utlandet. Nu ska det klippas! Vi ses när vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback