Äntligen slut på arbetsdagen


Hemma från kvällens jobb. Har varit ganska mycket kaos idag. Ett sällskap på 19 personer, som alla ska ha tre-rätters, med fördring och dryck till maten. Det var bokat till kl 20, dom kom 20.30, kl 21 hade vi fått ut förrätterna och köket stänger egentligen 21. Varmrätterna gick väl ut där vid 21-30, och vid 22-22.30snåret var efterrätten avklarad. Hade varit trevligt med lite mer info innan man gick på idag. Sen hade det underlättat med en färdig trerättersmeny, men what to do? Det gick bra ändå. Vi fick in mer än budget så jag är nöjd!

Helgen har varit lika lugn som de föregående. Har jobbat, som vanligt.. och jobbar imorgon igen, som vanligt. På fredag blir det ett 15-22 pass, så då ska jag ut i backen på förmiddag. Jag börjar få abstinens och gumpen har blitt mkt bättre på en vecka. Har grymt bra schema i veckan. Jobbar mest kvällar, så ni lär se mig i backen mer än en dag! Fan vad gött!! Nu måste jag sussa. Sovmorgon eller ut i solen imorgon? We'll se.. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback