Punkt ett avklarat från agendan


Morgonspinningen gick bra. Känns som att jag hade kunnat utmana mig själv lite mer, men.. kanske har jag fått bättre kondition? Näe, så kan det ju inte vara. Nåja, efter jag duschat och traskat hem från korpen gick jag och la mig för att sova i någon timme. Jag sov riktigt dåligt i natt, och somnade alldeles för sent för en som ska upp kl 06.00. Vaknade stup i kvarten, låg och vred och vände på mig och klockan 05.30 spärrade jag upp ögonen. Efter det gick det inte att somna om.

Så därför tyckte jag att några extra sovtimmar skulle passa bra, och vad händer då? En jäkla massa människor ringer till mig då jag änteligen har somnat. Då jag INTE vill att folk ska ringa, ja då jävlar, då ringer dom som aldrig förr, stup i ett, heeela tiden. Och när jag har tid och har pratlust, ringer någon då? Ehh, näää. Är lite smått irriterande, speciellt då är man är trött som en gnu och försöker sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback