Move your ass


Det var ett tag sen jag bloggade. Why? Jag har helt enkelt inte tagit mig tid, men nu gör jag det. Imorgon är det dags för jobb igen. Denna vecka blir det eftermiddag och natthelg. Försöker redan nu tagga upp inför helgen. Den brukar gå lite trögare än vardagarna, tyvärr. Om 1½ timme har jag spin 60. Blir mitt andra spin 60 pass, och förhoppningsvis går det lika bra som förra veckan. Jag kommer köra på samma musik som förra veckan.

Helgen har gått fort, och det är redan söndag. Tiden går för fort! I fredags var jag förbi en födelsedagsfest på durrnäs. Det var riktigt, riktigt trevligt. Roliga människor, helt okej musik och bra stämning. Självklart var jag nykter, och ja, man kan ha roligt nykter också. (bara för att man är nykter betyder det inte att man ärnågon torrboll, så det så!)

Nu ska jag vandra till korpen och gymma lite innan jag sätter mig på spinningcykeln och ger järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback