Mot körskolan och övningskörandet!


Tänkte traska till körskolan nu, och skriva in mig. Det är dags att tag i körkortstagandet. Trodde jag skulle bli kvar i göteborg, och där behövde/behöver man ingen användning av körkort och bil då det finns buss, spårvagn och båt att välja på. Både miljövänligt och ganska billigt. Men nu, när jag har bosatt mig i Piteå igen behövs det verkligen ett körkort. Här är sträckorna längre och lokaltrafiken kass. Så, idag är dagen då jag skriver in mig. Fyhuvvaligen! Är något nervös inför övningskörandet.. är inte riktigt min starka sida. Det teoretiska lär jag klara galant, piece of a cake, lätt som en plätt.. däremot det praktiska - körandet. Det kommer nog bli lite svårare. Jag är som skrivet lite nervös, men det kommer nog gå bra. Hoppas att jag inte kör sönder bilen eller skadar någon.

-

Oopsi. Glömde av att publicera inlägget innan jag gick till körskolan. Nu har jag i allafall kommit hem från korpen och mitt afropass. Det var roligt, som vanligt. Nu ska jag hoppa i duschen, planera inför de kommande dagarna och styra upp lite saker. Tills dess.. ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag fyndade snowboarden på röda korset för 75kr. Sen köpte jag ett par skor av min kompis för 100kr.

Postat av: Nina

tyckte de var ett bra pris:)

2008-10-21 @ 23:15:58
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback