It's time to do something


Idag har varit en rätt ovettig dag, egentligen. Har inte gjort det jag borde ha gjort, utan har istället sett film hos en i stan. Typiskt mig. Bara att gå och boka en ny tvättid till morgondagen. Blir fixa håret på morgonen, sen är det afro som står på schemat. 15.30 ska dom fixa hår och sminkning inför kvällens hårvisning. Sen blir det kanske utgång om man orkar. Jag jobbar med andra ord inte imorgon, har tagit ledigt. Kommer jobba natt må-tis, och tis-ons. Nytt klasschema nästa vecka. Måste kolla och skriva upp när jag har pass. Nu tänkte jag ta en promenad till Ica, eller göra något annat vettigt.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Men ja den tycker jag du ska köpa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback