Gårdagen..


..var sjukt rolig. Jag tror jag gick runt med ett leende på läpparna större delen av dagen, speciellt där på kvällskvisten. Dagen såg ut så här: 8.30 tid för färgning av utväxt på hårstudion, 10.30 afro för kvinnofourm (?), 11.30 bodypump, Springa och handla lite viktiga grejer inför högskoleprovet, vila, 15.30 tillbaka till hårstudion för fixning av hår och smink, 19.30 modevisning där efter bar det av hemåt. Väl hemma satt jag och crack och virrade på som vanligt. Drack en cider, fixade mig sedan promenerade vi till toxic. Toxic var förvånansvärt roligt och jag dansade som en tok. Träffade en massa roligt människor, inte så mkt folk på dansgolvet.. me like! Korven var rolig!!!

I morse var det bara att stiga upp tidigt, äta det som fanns hemma.. dvs dricka lite nyponsoppa för att sen gå till strömbacka och påbörja högskoleprovet. Så, idag har jag suttit och skrivit i 7 timmar. Lite ovant kändes det, men om ett år hoppas ajg att jag har påbörjat mina studier, och tro det eller ej, men ajg ser fram emot tentorna. Men då är det ju ämnen jag är väldigt intresserad av. Snart är det matdags på lidis och ikväll är jag bjuden på inflyttningsfest hos min broder och hans sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback