Utmaning


Jag är inte så mycket för utmaningar och sånt där, men eftersom det är två stycken som utmanat mig så, why not?

Reglerna lyder: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar frukt, och speciellt äpplen. Jag äter minst två äpplen om dagen, ibland blir det fler.. och det är inte så hälsosamt.. egentligen, men gott som bara den.  Röda, gröna, gula.. I love them! När jag var liten åt jag äpplen tills jag spydde, men det stoppade mig inte från att trycka i mig äpplen i mina äldre dagar.

2. Har grymt mycket överskottsenergi, och det är sällan jag står stilla. (får ofta kommentarer om det av mina bröder)

3. När jag sover brukar jag ha en kudde på vardera sida om överkroppen, en brevid huvudet och en som jag ligger på. Jag gillar kuddar och har 13 stycken i min säng.

4. Just daaance - Jag älskar att dansa, och har gjort det sedan jag var liten. Började dansklass och ville i många år jobba som dansare. Efter sju år slutade jag för att ge plats åt något annat som har funnits i mitt liv de senaste fem åren, och det är att träna. Jag är lite av en träningsnarkoman, vilket erica påpekar lite då och då. Haha! Mina planer för framtiden: Jobba med friskvård såklart.

5. 2007 bestämde jag mig för att åka till roskildefestivalen i Danmark. Där badade jag i leran, dansade i regnet och hängde med tre grabbar från uppsala på 30 år.

6. Innan jag skaffar familj ska jag resa jorden runt.

7. Jag tycker inte om att städa eller laga mat. Om jag hade pengar skulle jag anlita en personlig kock och en som kom och städade åt mig. (lite pinsamt med tanke på att jag bor i på 20kvm)

Jag utmanar alla som läser min blogg.. Känn dig träffad! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback