Ingen sovmorgon idag heller..


Måndag, igen.. men inget jobb idag. Känns ganska skönt faktiskt. Ska promenera till mami istället, lämna en grej jag lånade för några dagar sedan och även hämta upp lite grejer jag lät henne ta med igår. Helgen spenderades i Piteå. Fredagen var det nattjobb, lördag höll jag ett afropass och sen var det dags för 50årsfest med tacobuffé och dans. Det var mycket folk, och jag tror att jag hann prata med alla. Gick förbi M's bror för att senare gå till kalles. Kom på att jag hade glömt mitt leg, så jag orkade inte ens ställa mig i kön. Jag promenerade hem och sov istället. Söndag hann jag med att kramas lite med M innan jag åkte till jobbet. Jag hoppas att vi hinner träffas lite i veckan,problemet är att jag har en jäkla massa saker som måste göras och som jag har inplanerat. Nåja, vi får väl se hur det blir. På fredag är det i allafall afterwork med korpen och på söndag har jag spin 60. Nu ska jag promenera till min moder, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback