Tea-time


Snart dags för den andra aomgången av te. Måste tillfriskna, måste, måste, måååste. Åker ju tametusan till huvudstaden nästa vecka och då måste jag vara frisk som en nötkärna. Blir att dansa hela helgen. Inte så bra att vara lite krasslig då!

Som alla borde veta vid det här laget så blir min helg i lugnets tecken. Har inte tid att göra något, och lär inte heller ha någon ork. Nåja, det får jag ta igen någon annan helg. Måste gå förbi nordea och pitebo på måndag. Vet inte om jag hinner idag.Sedan har jag en utbildning på 1½ timme på tisdag. Onsdag jobb, torsdag jobb och fredag sthlm. Fullt upp med andra ord.. men det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: erica

fasen, kanske du som har smittat mig? men halsonten ska dödas med nån till liter honungsvatten ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback