Onsdag


Igår jobbade jag min första dag på ABB, och det gick väl ganska bra tycker jag. Blir att jobba natt hela helgen, fredag, lördag och söndag. Det blir 36 timmar, eftersom jag jobbar 12 timmars pass. Var även på en dansföreställning igår, en föreställning som yrkesdansarprogrammet höll i. Det var mycket roligt att se, men visst gav det en lite ångest. Det fick mig att sakna dansen och att stå på scen. Ibland blev det lite jobbigt, tyvärr.

Sen hoppade jag på buss 20 till luleå, och nu är jag här hos M. Har ätit lite frukost och funderar på vad jag ska hitta på idag. Kanske leka med mina snowboard som jag har köpt, eller varför inte en promenad i det fina vädret.. Imorgon blir det Piteå igen, och en sväng på adecco och korpen. Fredag jobb, lördag jobb och söndag jobb. Jobbar dag onsdag och torsdag nästa vecka. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback