En blogg om..


..mitt liv, just idag. Allt känns så bra just nu. Livet leker verkligen. Jag kommer fortsätta på ABB resten av sommaren, så den ekonomiska biten är löst. Nu behöver jag inte oroa mig för det längre. Men ska ändå prata med dom på badhusparken.. Jag kan ju alltid arbeta lite extra där. Cash is nice.

Snart får jag även min lägenhet.. äntligen. Men först sthlm och utbildning. I slutet av Juni blir det göteborg, och kanske west coast riot och metaltown. Hoppas! I slutet av juli blir det Iron maiden. Inte är det dåligt inte. Har även tänkt besöka stugan i lycksele. Måste ju faktiskt passa på att besöka den under sommaren.

Nä, ikväll är det semifinalen i eurovision, och självklart ska jag titta på den. Är inte den som lyssnar på schlager allt för ofta, men eurovision är ju ändå eurovision. Heja Charlotte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback