vilostund har guld i mun

Jag är trött - jag går och vilar. Jag är hungrig - jag äter något.. men näe, jag måste vänta till middagen. (när f-n det nu blir) Kommer bli en ensamt i natt. Ingen att krama, buhu. Nåja, jag får ju shaka ass åtminstone, och det är ju inte fy skam.

Tillbak till matpratet, nog hade det suttit fint med lite mat i kistan. Jag önskade tacos till middag, och nu har moder min lovat det också.. Men jag ska ju faktiskt vara borta i 5 veckor, så jag tyckte att det var rätt av mig att bestämma maträtt. Blir ju sista middagen innan resan. (typ)

Sist jag var i Thailand, blev jag sugen på svensk mat efter en vecka. Får se hur det går den här gången. Kanske måste ta med mig en falukorv och lite makaroner, haha. Nej, nu ska jag vila lite.. då kanske jag glömmer bort att jag är hungrig. Två flugor i en smäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback