Ruinera mig då!


Fy fan vad jag hatar utgifter. Såna där jobbigt tråkiga utgifter. Idag måste jag punga ut med pengar för att gå på linskontroll. Helt onödigt, egentligen. Jag behöver ingen kontroll, mina ögon mår bra. Om vi bortser från att jag måste byta glas på glasögonen till -2,0 på båda, för de är lite too weak för mina ögon. Men det har ju ingenting med linser att göra. Tror en linskontroll går på 396 kr, TREHUNDRANITTIOSEX jävla spänn. Lika bra att ruinera mig innan Thailand, så att jag inte kan köpa något alls. Jäkla skit!

Jaja, inget att göra åt. Tur att jag fick en tid, så att jag kan köpa linser innan jag åker iväg. Skulle vara riktigt besvärligt att gå runt med glasögon där borta på andra sidan jorden. Så, klockan 15.45 har jag tid på synoptik här i Luleå. Spännande! Jag kanske svimmar när dom petar mig ögonen? Det kanske blir en vårdcentralen dejavú, ni vet, svimma all over again. Men det tror jag ju knappast, så hård som jag är.

Var och hälsade på kusinvitamin igår, trevligt värre. Men nu måste jag sluta, eller hitta åt energigrejset åt datorn. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: erica

hmm, på din profil står det att du inte gillar pessimister. min fråga är då...hur fan kan du gilla mig? :D

kom hit nu så vi får parta all night looong!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback