Nu jävlar är det inte länge kvar!


Sitteroch har tryckt i mig lite frukost. Åker till Luleå flygplats om en timme. Kommer sitta där i 3 timmar innan mitt plan lyfter. Yeey, TRE JÄVLA TIMMAR. Underbart! När jag väl kommit till Arlanda kommer jag få sitta och vänta på M i 6 timmar. Vad tusan gör man i 6 timmar på Arlanda? Något förslag?

Visst, jag tänkte sätta mig vid en dator ett tag, men de resterande timmarna då? Kanske gå fram och tillbaka som en levande död. Låter väldigt roande, eller hur.. Nåja, skönt att komma iväg nu äntligen.

Har inte riktigt insett att jag åker imorgon. Tiden har gått så jäkla snabbt! Har inte heller insett att jag ska vara borta i 5 veckor.. i 36 dagar ska jag njuta av sol och värme. Kan det bli bättre? Näe, skulle inte tro det. Har dock lite svårt att bestämma hur jag ska göra med min mobil.. Ta med den eller ej? Kan ju vara skönt att ha med den, men är lite rädd att någon ska sno den. Och det vill jag verkligen inte. Nej, ha det så bra alla - för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback