Hej fran ett soligt Koh Tao


Tankte skriva nagra rader om hur jag har det. M har akt hem, och jag ar ensam. Lite trakigt, men man lar ju traffa nya manniskor har. Igar satt jag med tva kvinnor fran England som jobbar i Indoneso\ien. Jag ar valkommen dit att halsa pa, sa man kanske drar till Jakarta om nagon manad. Annars sa hander det inte sa mkt. Jag ligger mest och sloar pa stranden, ater lite nar jag blir hungrig, sover nar jag ar trott. Tankte ge mig pa att ta dykcertifikat. Kan bli intressant! KAN INTE SKRIVA SA MKT MER NU - DATORN MUPPAR SIG SA JAG MASTE SKRIVA PA THAILANDSKA - INTE COOLT!


  àé÷ø÷ã÷

Kommentarer
Postat av: erica

jag kåmmäj, tädää! om jag så ska springa hela vägen!...eller iaf power walka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback