Bad santa


Jag har varit en dålig människa, jag har inte bloggat på ett bra tag. Eller visst har jag bloggat, men det har inte varit samma klass som tidigare inlägg. Inte lika seriösa eller genomtänkta. Iofs vet jag väl inte riktigt om det är så hög klass på mina tidigare inlägg, men ni förstår nog hur jag menar. Nåja, idag har jag varit och tränat. Blev axlar och biceps idag, och igår var det triceps och bröst. Lär ju ha liiite träningsvärk imorgon.

Har även hunnit träffa erica en sväng också. Hon agerade chaufför till hennes broder idag. Blir Piteå på torsdag eller fredag för att besöka källarutrymmena och hitta kläder som jag kan ta med mig till Thailand, yes. Kanke blir det utgång också?

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Therese! Snart åker du, din jävla lyxbulle! :)
Du ska få min adress, men med mitt telefonbyte försvann ditt nummer och jag har inget internet i lägenheten så det blir inte mycket msn alltså.. Men adressen är iaf: Odensgatan 30a, 60237 Norrköping.

Kraaaam!

2008-03-04 @ 09:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback