roadtrip etc


Nu är det mer än en vecka sedan jag bloggade. Men jag är tillbaka, bättre än någonsin.. (host). Sitter vid en inte allt för bra dator i luleå hos M, medan han lagar lite lunch. Idag blir det att träna, kolla på tapeter och träna lite till. Har legat lite på latsidan när det gäller träningen den sista tiden. Dåligt av mig, I know.. Men jag har en bra ursäkt. Jag har varit på roadtrip ner till Sundsvall. Har även hunnit med en sväng till stugan i lycksele. Längtar redan tillbaka. Vi på började vår lilla semester i måndags, då vi siktade in oss mot destination: lycksele. Onsdag kring 13tiden påbörjade vi färden till Sundsvall.

Väl framme i sundsvall blev det ett besök på ikea där efter åkte vi till Fläsians (?) camping där vi tältade en natt. Dagen efter gick vi på stan i några timmar, för att sedan köra till ikea och handla det sista. Blev även en liten svän på Birsta köpcenter. Efter en lång dag promenerandes åkte vi tillbaka till hotellet som vi bodde på, first hotell strand (eller något sånt). Vi hann även med ett restaurangbesök och en frukostbuffé utan dess like. Jag var mätt resten av dagen, typ.

Kom hem i fredags, och då var det bara att börja sätta ihop alla ikeagrejer. Såå, nu är min lägenhet beboelig. (kan man skriva så?) Nu, äntligen, kan jag bjuda hem folk utan att skämmas.

Vad har jag annars hunnit med de senaste 10 dagarna? Förra helgen blev det jobb på ODA, lördagen var vi på midnight sun internationals på långnäs. På kvällen grillade vi och åt goomiddag innan vi åkte på en förfest i stan. Vid 23snåret var det 1906 och utgång som gällde. Söndagen gick åt att inte göra någonting, vilket alltid är uppskattat. Men, lite dåligt samvete får man ju.

Nu är det matdags, sen träna hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så nu kan man äntligen komma över på lite kaffe och bulla! Säg en tid så kommer jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback